Leírás
Szénszál erősítésű kompozit héja két méretben készül és a szabadalmaztatott DFP eljárásnak köszönhetően rendkívül ellenálló, miközben tömege az elérhető méretektől (XS-3XL) függően csak 1640-1790 gramm.
Belső EPS héja a hatékony ütéselnyelés és a nagyobb kényelem érdekében két különböző sűrűségű anyagból készül.
INDIVIDUAL béléshuzata varrásmentes és személyre igazítható a márkaképviseleten keresztül elérhető, eltérő fejformákhoz való alternatív béléselemekkel.
Szellőzőrendszere cserélhető szűrővel ellátott dupla belépőnyílást kapott az állvédőn.
Pleximechanikája memóriafunkciós, így bármilyen pozícióban legyen nyitva, az állvédő fel- majd lehajtása után a korábbi helyére áll vissza.
Beépített napszemüvege új fejlesztésű V-lock mechanikával működik és a legszigorúbb ECE-R 22.06 szabvány előírásainak megfelelően holttérmentes kilátást biztosít.
Az új fejlesztésű nyakpárnának köszönhetően a SCHUBERTH C5 rendkívül csendes: naked bike-on is csak 85 DbA zaj érzékelhető benne 100 km/órás sebesség mellett.
Állszíja megakadályozza, hogy baleset során a sisak lefordulhasson a fejről (Anti Roll Off System – A.R.O.S.) és annak érdekében, hogy ne szorítsa a nyakat, az elhelyezését is újratervezték.
Kommunikációs rendszer fogadására előkészítették, három beépített antennával (FM-rádió, Bluetooth, Intercom) és HD hangszórókkal hagyja el a gyártósort, így néhány mozdulattal üzembe helyezhető a Plug and Play rendszerű opciós modulok és a HD BOOM mikrofon behelyezésével. A gyári SC2 nevű kommunikáció a legújabb Sena 50 alapú Mesh rendszer, amely kezelőfelülete Bluetooth-szal vezérli a működést. A ECE-R 22.06 szabvány előírásai szerint a SCHUBERTH C5 homologizációja természetesen telepített kommunikációs rendszerrel zajlott.
A passzív biztonság növelése érdekében a hátsó